MAKTAB O‘QUVCHILARNING EMOTSIONAL SOHALARINI BAHOLASH
Abstrakt
Bizning ishimizning maqsadi maktab o'quvchilarining noto'g'ri moslashuvi bo'lgan psixo-emotsional reaktsiyalarning xususiyatlarini o'rganish edi. Tadqiqot uchun material va usul sifatida 7-11 (30 o'g'il va 32 qiz) va 12-17 (26 o'g'il va 24 qiz) yoshdagi noadaptiv buzilishlari bo'lgan maktab o'quvchilari. Tadqiqotlar S. Rosenzweigning umidsizlikka chidamlilik texnikasi yordamida amalga oshirildi. Natijalar va muhokamalar: Natijalarimiz tahlili noto'g'ri moslashuv namoyon bo'lgan barcha bolalarda psixo-emotsional parallellik mavjudligini ko'rsatadi. Javob berish darajasi va psixo-emotsional profildagi o'zgarishlarning sifati sub'ektlarning yoshiga bog'liq. Xulosa. Bolalar va o'smirlarda - noto'g'ri adaptatsiya reaktsiyalari bo'lgan maktab o'quvchilari, umidsizlikka hissiy reaktsiyaning xarakterli turlari va yo'nalishi aniqlanadi; jazodan tashqari (tashqi ayblov) va kamdan-kam hollarda jazosiz (qochuvchi) yo'nalish tez-tez namoyon bo'ladi.
Nashr sanasi
Mualliflar haqida
Adabiyotlar ro'yxati
Александровский Ю. А., Липовецкий С.С. Возрастные особенности индивидуальности младших школьников (по методике Н.Кетелля) – В кн. Медицинские проблемы формирования личности. М.: Наука, 1978, C.103-123.
Печера К.Л. Психологическая готовность детей к школе.// Российский педиатрический журнал.-2004.- №3, С.60-62.
Румянцев А.Г., Панков Д.Д. Актуальные проблемы подростковой медицины.- М.,2002, 230 с.
Румянцев А.Г., Панков Д.Д.,Чечельницкая С.М. Новые подходы к мониторингу здоровья школьников. // Российский педиатрический журнал.-2004.-№3, С.4-7.
Сетко Н. П., Кузько Н. Н., Кирнасюк Е.В. и др. Физиолого-гигиенические аспекты сохранения индивидуального здоровья школьников. // Российский медицинский журнал, 2003, №2, с.48-49.
Шмакова О.П. Влияние школьного фактора на клиническую компенсацию подростков с формирующимися расстройствами личности. // Материалы 3-ймеждународной научно-практической конференции «здоровье и образование в 21 веке», 29-31 май, 2002, с.435-436.